FANDOM

Ogólne informacjeEdytuj

Penny Tinder ma 22 lata, jest tymczasową studentką w mieście Hangai. Studiuje psychologię. Jest zaliczana do Espartamai. Utrzymuje się ze tajnej sprzedaży drogocennych surowców ze Świata Espartamai.

WyglądEdytuj

Penny ma 170 cm wzrostu. Ma długie włosy. Jest szatynką, lecz końcówki włosów ma pofarbowane na czerwono. Jest szczupła. Bardzo lubi chodzić w dżinsach, lub spódnicach. Nosi okulary, oraz ma jasnoniebieskie oczy. Jej ulubioną górną częścią garderoby jest fioletowa lub pomarańczowa bluza z kapturem. Zawsze chodzi w adidasach.

CharakterEdytuj

Posiada ona bardzo spokojny charakter. Bardzo łatwo ją zdenerwować. Jest nadzwyczaj dziecinna w wolnym czasie, lecz gdy trzeba zachować powagę sytuacji, to potrafi się odnaleźć. Jest mądra, potrafi po pojedynczym zachowaniu określić nastrój każdego człowieka. Nie znosi wytykania komukolwiek wszelkiej inności. Uwielbia dżentelmenów. Nie wiąże się jednak z żadnym człowiekiem, gdyż nie lubi "zabawy" w stały związek. Nie wynika z tego, że jest "Puszczalska", wręcz przeciwnie, nienawidzi tej cechy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki