FANDOM

Ogólne informacjeEdytuj

Shader Peddington jest człowiekiem. Ma 24 lata i utrzymuje się z dużego majątku swoich zmarłych w wypadku samochodowym rodziców. Nigdzie nie pracuje.

WyglądEdytuj

Shader ma 178 cm wzrostu, jest szczupły, a jego cechą szczególną są krótkie, ciemno-niebieskie włosy i szare oczy. Przywykł do chodzenia w koszulkach wszelkiego rodzaju i dżinsach. Na ręku zawsze nosi gumkę swojego ulubionego zespołu - The Pillows. Nieraz ma w zwyczaju ubrać przeciwsłoneczne okulary, zabarwione na niebiesko.

CharakterEdytuj

Głównymi cechami Shader'a są szacunek do kobiet i osób starszych, chęć przebywania w zamkniętych przestrzeniach, oraz, bardzo słabo rzucający się w oczy, szacunek dla przyjaciół i sprawiedliwość. Nigdy nie uderzyłby kobiety. Zawsze uwielbiał przebywać w ciekawie zakwaterowanych pokojach, oraz nie lubił zbytnio przesadnie ogromnych rezydencji. Nigdy nie zostawiłby przyjaciela w potrzebie, a nawet za cenę własnego życia jest gotów bronić ważnych dla niego ideałów. Nie zakocha się w byle jakiej kobiecie, ani nie zaprzyjaźni się z byle kim. Dla niego przyjaźń i miłość są całkowicie odrębnymi uczuciami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki